10 kwietnia 2009

Soul Eater, OP2 "PAPERMOON"


"PAPIEROWYKSIĘŻYC"
Wykonawca: Tommy heavenly6
Ans. LucyHarada


I’m Falling Down Into My Shadow
Iki o hisomete
Matte iru Deadly Night

Don’t scary majo ga egaita
Kabocha no basha mo
Sono me ni utsuseru kara

See You In Your Dreams
Yeah Baby kowai yume da to shite mo

Fairy Blue
Kimi no tame ni hoshi o kudaki
Kazaritsuketa
Black Paper Moon
Shinjite kureta nara!
When You’re Lost “Here”
I am…”Forever” With Your Soul

Miagereba kagayaku tsuki no you ni

Amai shinku no jamu o
Otoshita kaado ni ukabiagaru moji

Your Destiny kimi ga nozomeba
Donna sekai mo
Sono te ni tsukameru kara

Madowasarenaide
Dare ni mo kowasenai

Fairy Blue
Kimi ga kureta ikiru akashi
Kizuna to iu “eien”
Sakende kureta nara
I Will Find You My dear!
Doko ni ite mo
Karamitsuku jubaku o tokihanatte

Dare mo shinjirarenakute
Hikutsu ni naru toki mo aru
Sore de mo kimi no kotoba wa
Itsu de mo mune ni hibiiteru

Fairy Blue
Kimi no tame ni hoshi o kudaki
Kazaritsuketa “mejirushi”
Yume o miushinatte mayotta toki
Miagete hoshii

Fairy Blue
Kimi ga kureta ikiru akashi
Kizuna to iu “shinrai”
Kimi wa hitori ja nai
When You’re Lost “Here”
I am…”Forever” With Your Soul

Tadoritsukeru kimi ga shinjiru nara


***

Pogrążam się Głęboko w Moim Cieniu
Wstrzymuję oddech;
Czekam na Morderczą Noc

Nic Strasznego* gdyż dyniowa kareta
Narysowana przez wiedźmę
Znajduje swe odbicie w twoich oczach

Do Zobaczenia w Twoich Snach,
O Tak, Skarbie; nawet jeśli będą one straszne

Baśniowy Błękit
Dla ciebie roztrzaskałam gwiazdy
I ozdobiłam
Czarny Papierowy Księżyc
Gdybyś we mnie wierzył!
Gdy Zagubiony Jesteś "TU"
Ja Jestem... "Na Zawsze" z Twoją Duszą

Gdy spojrzę w górę jak lśniący księżyc...

Litery pojawiły się na karcie,
Która spuściła słodki szkarłatny dżem

Twoje Przeznaczenie, gdy tylko tego zapragniesz
Możesz podbić
Każdy świat w twych rękach

Myśl jasno;
Nikt nie może go zniszczyć

Baśniowy Błękit
Dowód życia, która mi dałeś
To "wieczność" znana jako więź między nami
Gdybyś miał krzyknąć do mnie:
Odnajdę Cię, Najdroższa!
Bez względu gdzie jesteś
Zniszcz przywiązane do nas zaklęcie

Są takie chwile gdy nie jestem w stanie w nikogo wierzyć
I staję się uległa
Mimo to twoje słowa
Zawsze odbijają się echem w moim sercu

Baśniowy Błękit
Dla ciebie roztrzaskałam gwiazdy
I ozdobiłam "znak"
Gdy stracisz z oczu swoje marzenia i pogubisz się
Chciałabym żebyś spojrzał w górę

Jasny Błękit
Dowód życia, która mi dałeś
To "zaufanie" znane jako więź między nami
Nie jesteś sam
Gdy Zagubiony Jesteś "TU"
Ja Jestem... "Na Zawsze" z Twoją Duszą

Dotrę do ciebie gdy we mnie uwierzysz...

***

* Podejrzewam, że chodziło tu o "nie bój się". Heiiruu za Engrish.

1 komentarz:

  1. nie wiem co bym zrobiła bez waszych tekstów i tłumaczeń... wasza stronka jest moją ulubioną ponieważ jestem wielką fanką mang i anime do tego mam fioła na punkcie Japonii i japońskiego i powiem szczerze kocham śpiewać po japońsku... Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń