5 kwietnia 2009

InuYasha, MOV3 "Four Seasons"


Tytuł: Four Seasons (Cztery Pory Roku)
Wykonawca: Namie Amuro




Jedna z najpiękniejszych piosenek jakich kiedykolwiek słyszałam. Jedna z tych najbardziej ulubionych. Zawsze bałam się ją przetłumaczyć bo myślałam, że coś schrzanię. Zawsze odkładałam ją czekając na odpowiedni czas... Jak widać ten czas nadszedł...

***

Four scene of love and laughter
I'll be alright being alone
Four scene of love and laughter
I'll be alright being alone
Four scene of love and laughter
I'll be alright being alone
Four scene of love and laughter
I'll be OK

Aishi aeba wakare yuku
sonna deai kurikaeshita
Kioku fukaku tesaguru de
ami kage o motomete wa

I can taste the sweetness of the past
Doko ni mo anata wa inai kedo
I’ll be alright
me o tsureba soko ni
Kawaranai ai o
I belive

Haru no hikari atsu metara hana sakasete
Natsu wa tsuku ukabu umi de mitsumete
Aki no kaze fuyu no yuki mo
sono toiki de
Atatamete hoshii
Four seasons with your love
mou ichido

Negai dakedo yakusoku wa
toki ga tade wa iroaseru
Can you feel me underneath the skin?
Anna ni kasaneta omoi dara
We’ll be alright
shinjite ireba sou
Donna touku demo
stay with me

Haru no hanareru no youru ni mukare ni kite
Natsu no sunaham ni message nokoshite
Aki mo ame fuyu no namida
kazarame ai de
Atatamete hoshii
Four seasons with your love
yume no naka

Megareru toki o kokoro ni
ari no mama ni (I’ll be alright)
Futari ni hibi wa sugu omoide (Stay with me)
Ai mo yume mo wasure mono
itsu no hi demo (I’ll be alright)
Atatamete hoshii
Four seasons with your love
mune no oku

Four scene, four four seasons
Four scene, I’ll be alright
Four scene, four four seasons
Four scene, stay with me...

***

Cztery scenerie miłości i śmiechu
Nic mi nie się nie stanie, gdy będę sama
Cztery scenerie miłości i śmiechu
Nic mi nie się nie stanie, gdy będę sama
Cztery scenerie miłości i śmiechu
Nic mi nie się nie stanie, gdy będę sama
Cztery scenerie miłości i śmiechu
Ze mną będzie OK

Jeśli spotkam mą miłość, i zostaniemy rozdzielni
Znów się spotkamy, tak jak kiedyś
Słodka ciemność, której szukałam
Grzebie głęboko w moich wspomnieniach

Czuję słodycz przeszłości
Chociaż nie możesz być wszędzie
Ze mną będzie w porządku
Jeśli przymknę na to oczy
Miłość się nie zmieni
Wierzę w to

Gdy wiosenne słońce świeci, kwiaty kwitną
W lecie patrzę na księżyc nad morzem
Jesienny wiatr i zimowy śnieg
Z tym westchnieniem
Chciałabym byś mnie ogrzał
Cztery pory roku z twoją miłością
Jeszcze raz

Obietnica tego jednego życzenia
Blednie z upływem czasu
Czujesz mnie pod skórą?
Jeśli te uczucia powrócą
Z nami będzie w porządku
Jeśli tylko uwierzę
Nie ważne jak daleko jesteś
Zostaniesz ze mną

Wiosenne kwiaty śpią gdy spotykamy się nocą
Zostawiamy wiadomości na piaskowych plażach lata
Jesienny deszcz, zimowe łzy
W dowód miłości
Chciałabym byś mnie ogrzał
Cztery pory roku z twoją miłością
We śnie

Czas płynie w moim sercu
I zgodnie z prawdą (Ze mną będzie w porządku)
Nasze dni to wkrótce staną się wspomnieniami (Zostań ze mną)
Miłość i sny zostaną zapomniane
Któregoś dnia, ale (Ze mną będzie w porządku)
Chciałabym byś mnie ogrzał
Cztery pory roku z twoją miłością
W moim sercu

Cztery scenerie, cztery, cztery pory roku
Cztery scenerie, Ze mną będzie w porządku
Cztery scenerie, cztery, cztery pory roku
Cztery scenerie, zostań ze mną...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz