9 kwietnia 2009

Mermaid Melody, All Mermaids Song "Kizuna"



"Więź"




Itai hodo namida afureru shinkaino yoru wo koe
GARASU no suimen te wo nobasebahikari ni todoita
Mieru mono dake ga kikoeru koe dakega
Subete ja nai koto ni kizuite
Shinjirareru mono hitotsu fuetaima nara tsuyoku nareru ne

Kizutsuite mata kagayaku muteki noKIZUNA kanjiteru
Dareka ja nakute kimi ja nakya DAME
Setsunai hodo motometeru
Kiseki ga kasanareba unmei ni kawarumitai ni
Utagai nante yaburi suteyou
Katai KIZUNA wo shinjite

Fuan ya kodoku wa jibun no yowasaga umidasu kage
Me wo sorasanaide mukiaeru yo nigetarishinaide

Te ni fureru mono ya kanjiru netsudake ga
RIARU ja nai koto wo oboete
"Sasaeau" to iu imi wo shitta imanara tsuyoku nareru ne

Kakegae no nai nakama to musundaKIZUNA wa eien
Doko ni itatte, todoku MERODII
Hitoribocchi ja nai kara
Megurikuru kisetsu ga inochi woumidasu mitai ni
Yukkuri dakedo, sodatete yukou
Fukai KIZUNA wo shinjite

Watashi no itami wa... watashitachino kurushimi
Watashi no egao wa... watashitachino yorokobi
Wakachiau koto to hitori norikoerukoto
Nanatsu no umi, musubu KIZUNA shinjite!

Kizutsuite mata kagayaku muteki noKIZUNA kanjiteru
Dareka ja nakute kimi ja nakya DAME
Setsunai hodo motometeru
Kiseki ga kasanareba unmei ni kawarumitai ni
Utagai nante yaburi suteyou
Katai KIZUNA wo shinjite


***


Łzy ranią tak mocno; wypełniają ciemne głębiny morza
Ale światło do nich dotrze gdy wyciągnę rękę i przetnę nią szklaną taflę wody
Tylko to, co widzę, słyszy mój głos
Uświadom sobie, że to nie wszystko
Do wszystkiego w co wierzę doszła kolejna rzecz - i teraz mogę stać się silniejsza

Po zadanym ciosie, rozjaśniam się znów i czuję łączącą nas niezniszczalną więź
Nie chcę przypadkowej osoby - to musisz być ty
Nie zważając na ból nadal dążę, by zdobyć ich więcej...
Jeśli cuda chodzą parami to może znaczyć, że potrafią zmieniać przeznaczenie
Wyzbywając się wątpliwości i cieni,
Wierzę w naszą silną więź

Niepokój i samotność... one wszystkie rodzą się z cieni twoich słabości
Nie bój się z nimi zmierzyć z podniesionym czołem*

To, co sprawia, że twoje ręce drżą i nie czujesz się najlepiej
Nie jest prawdziwym problemem: zapamiętaj to
Powinieneś znać znaczenie pomagania ludziom, więc znajdź w sobie moc

Pieniądze nie są w stanie kupić naszej więzi, która nigdy nie zniknie
Nieważne gdzie jesteś, nasza melodia dotrze do ciebie
A ty nie będziesz już sam
Następujące po sobie pory roku dają narodziny nowym życiom
Może robią to wolno, ale dojrzewają
Wierząc w głęboką więź łączącą je wszystkie

Mój ból... jest naszym cierpieniem
Mój uśmiech... jest naszą radością
Rzeczy, którymi się dzielimy i te, które dajemy radę pokonać,
Łączą się z z naszą więzią siedmiu mórz, w którą tak mocno wierzymy!

Po zadanym ciosie, rozjaśniam się znów i czuję łączącą nas niezniszczalną więź
Nie chcę przypadkowej osoby - to musisz być ty
Nie zważając na ból nadal dążę, by zdobyć ich więcej...
Jeśli cuda chodzą parami to może znaczyć, że potrafią zmieniać przeznaczenie
Wyzbywając się wątpliwości i cieni,
Wierzę w naszą silną więź

***

* dosłownie:"Ale nie bój się, możesz się z nimi zmierzyć bez uciekania"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz