1 kwietnia 2009

Mermaid Melody, Lina's Song "Piece of Love"



"Kawałek Miłości"
Wykonawca: Mayumi Asano jako Lina Touin



Itsuka, konna hi ga kuru to yokan shita...?
Koi ni tomadou kokoro yurete yurete itai hodo...

Daremo kidzukanai fukai kanashimi mo
Nazeka tsutawatte shimau
Maru de saiai no hito no you ni

Watashi to iu chiisa na hoshi
Hitoshizuku no ai ga mebaeta
Ushinau mono osorete wa tatakaenai
Tsuki ni inori hoshi ni inori
Yukubeki michi mune ni kizamu
Namida ga atsuku naru wake wa...
Unmei no Piece of Love
Meguriaeta Piece of Heart

Subete miseta nara kokoro ubawareru...?
Keredo nugisutete yukeru
Sore wa saiai no hito to dakara

Ookisugiru yume wa tooku tachidomaru wake ni wa ikanai
Watashi no kokoro dake mitasu ai naraba...?
Kaze ni inori ame ni inori
Arashi wo ima yokan shitemo
Saigo wa hitotsu ni naru no ga...
Hontou no Piece of Love
Deau tame no Pain of Love

Watashi to iu chiisa na hoshi
Hitoshizuku no ai ga mebaeta
Ushinau mono osorete wa tatakaenai
Tsuki ni inori hoshi ni inori
Yukubeki michi mune ni kizamu
Namida ga atsuku naru wake wa...
Unmei no Piece of Love
Meguriaeta Piece of Heart

***

Czy przewidywałam, że ten dzień nadejdzie?
Moje serce opętane miłością drży boleśnie
Nawet mój niezauważony głęboki smutek
Był jakoś z nim powiązany
Tak jakbym to w nim się zakochała

Nazywam siebie małą gwiazdą w rozległej galaktyce
Urosła dzięki kropelce miłości
Jeśli boisz się tracić, nie możesz walczyć
Więc pomódl się księżyca, pomódl do gwiazd
I wyryj w sercu drogę, którą powinieneś podążać
Moje łzy są takie gorące
Przez Kawałek Miłości, ten od przeznaczenia
Dotykając łączę ją z kawałkiem serca

Czy jeślibym pokazała ci wszystko to skradłbyś mi serce...?
Nie mogę tego tak zostawić
Należy dzielić to ze swoim ukochanym
Moje największe marzenie jest tak daleko, a ja nie wytrzymam czekając w spokoju
Czy istnieje gdzieś tyle miłości by wypełnić tylko moje serce?

Modlę się do wiatru i deszczu
Bez względu czy przewidzę nadchodzący sztorm
I tak aby stać się tą...
To prawdziwy Kawałek Miłości
Ból Miłości czujemy spotykając TĘ osobę

Nazywam siebie małą gwiazdą w rozległej galaktyce
Urosła dzięki kropelce miłości
Jeśli boisz się tracić, nie możesz walczyć
Więc pomódl się do księżyca, pomódl do gwiazd
I wyryj w sercu drogę, która powinieneś podążać
Moje łzy są takie gorące
Przez Kawałek Miłości, ten od przeznaczenia
Dotykając łączę ją z Kawałkiem Serca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz