6 kwietnia 2009

Mermaid Melody, Mermaid Song "Yume no Sono Saki he?"



"Co będzie gdy Marzenie się spełni?




Moshi mo negaiga kanattara
Sono saki ni nani ga matteru no?
Ima wa ookina kono YUME ga kanau made muchuu dakedo

Tatakau tabiai no imi wo toikakeru
Sen no hoshiga matataita..

Kitto I'm just Girl!
YUME dakede wa ikirarenai
Ai sareru yokan wo kudasai
Ima ari no mama no watashi to
"Yume no sonosaki he"...

Aoi namima ni yurete iru
Shinjitsuga mienakunaru nara
Ima wa kotae wo dasanaide mirai he to isoganaide

Tsukarehatetayoru ni omou KIMI ga iru
Sen no kizuna yori fukaku...

Datte I’m just girl!
KIMI no ai ni tsutsumaretara sekaijuu aiseru
Sonna tsuyosa wo onna no ko wa kokoro ni
Yado shite umareru haruka na umi kara

Kitto yasashiku...
YUME no atoni tsumoru you na ai dake wo mitsumete
Sotto sunao ni tsutaerareta KOTOBA wa HIKARI wo hanatsu yo

Kitto I’m just girl!
YUME dakede wa ikirarenai
Ai sareru yokan wo kudasai
Ima ari nomama no watashi to
"Yume no sonosaki he"...
"Yume no sonosaki he"...

***

Chcesz by twoje marzenia się spełniły,
Ale co będzie potem?
Twój sen jest teraz ogromny i dopóki się nie spełni, jesteś nim tak pochłonięty,
Że bez przeszkód wyruszasz w podróż by walczyć o poznanie prawdziwego sensu miłości
Tysiące gwiazd zalśniło i...

Ja jestem tylko dziewczyną!
Nie mogę żyć tylko dla własnych marzeń;
Pozwól mi przeczuć twoją miłość
Ale póki co, tak sobie myślę:
Co będzie gdy marzenie się spełni?

Błękitne fale kołyszą się w przód i w tył
Nie dostrzegasz już rzeczywistości
Dlatego nie powinieneś teraz odpowiadać ani śpieszyć do przyszłości
Nocami gdy ogarnia mnie zmęczenie, myślę, że jesteś obok mnie;
Wtedy więzy między nami stają się jeszcze mocniejsze

Bo jestem tylko dziewczyną!
Chcę by pochłonęła mnie miłość, pragnę obdarować nią świat
Ta moc powstaje
W dziewczęcym sercu i podąża daleko za morza
Proszę, bądź delikatny...
Po tym jak marzenie się ziści chcę patrzeć na wszystko co zgromadziło miłość
Delikatnie, cichutko, powiem ci co czuję - pokażę ci cały mój blask

Ja jestem tylko dziewczyną!
Nie mogę żyć tylko dla własnych marzeń;
Pozwól mi przeczuć twoją miłość
Ale póki co, tak sobie myślę:
Co będzie gdy marzenie się spełni?
Co będzie gdy marzenie się spełni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz