10 kwietnia 2009

Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, ED "Hare Hare Yukai" ver. Asakura Ryouko


"Słoneczna Słoneczna Radość"
Wykonawca: Kuwatani Natsuko jako Asakura Ryouko
Ans. ...



***

Nazonazo mitai ni chikyuugi o tokiakashite mo
Watashi wa dokoka e wa ikenai

Wakuwakushitai to negainagara sugoshita kedo
Kanaete kurenai wa dare mo ne

Jikan no hate made Boooon!!

Waapu de ruupu na kono omoi wa
Nani mo kamo o makikonda souzou de kowasou

Aru hareta hi no koto
Mahou ijou no yukai ga
Kagirinaku furisosogu fukanou ja nai no?
Ashita mata au toki waratteru houjou de
Jouhou-tachi atsumeyou
Kantan nanda yo ko-n-na-no
Oikaketara tsukamaeru no yo
Ooki na yume & yume nagamete

Iroiro yosou ga dekisou de dekinai mirai
Sore de mo sousa nara wakaru wa

Kirakira hikatte atsui kumo no ue o kazaru
Hoshi-tachi mo kibou to wa chigau

Jikan ni noru kara Byuuuuun!!

Chiipu de kuuru na toshigoro de mo
Samishigari ya hazukashisa wa itsu de mo jama desho

Te to te o tsunaidara
Mukau toko ijigen ne
Kagayaita hitomi ni wa fukanou utsusu wa
Ue dake mite iru to namida ga kawaku nara
“Fukusei ne…”
Kokoro kara tsuyoku omou hodo za-n-ne-n
Susumimashou ushiro ni iru wa kitto yo
Dokidokih sasete yo?

Boooon!!

Waapu de ruupu na kono omoi wa
Nani mo kamo o makikonda souzou de kowasou

Aru hareta hi no koto
Mahou ijou no yukai ga
Kagirinaku furisosogu fukanou ja nai no?
Ashita mata au toki waratteru houjou de
Jouhou-tachi atsumeyou
Kantan nanda yo ko-n-na-no
Oikaketara tsukamaeru no yo
Ooki na yume & yume hoshii wa


***

Nawet jeśli rozwiążę ten świat jak zagadkę;
To i tak nie będę mogła nigdzie iść

Żyłam modląc się o ekscytujące życie;
Ale nikt tego życzenia nie spełnił

Na krańce czasu, Boooon!!

Ma wykrzywiona zapętlona myśl
Ulegnie zniszczeniu w mojej wyobraźni zdolnej przyjąć każdy kształt

Pewnego słonecznego dnia
zabawa ponad magię
będzie trwać bez końca; czy to aby nie jest niemożliwe?
Gdy jutro znów się spotkamy, ja z fałszywym śmiechem
Będę zbierać informacje;
To takie proste
Będę cię ścigać i schwytam
Spoglądam na duże marzenia i marzę

Różne przeczucia zdają się, ale tak naprawdę nie są w stanie orzec jaka przed nami przyszłość
Mimo to, gdy dochodzi do kontrolowania ich - ja wiem jak to robić

Gwiazdy, które ozdabiają niebo nad gęstymi chmurami:
Są całkiem różne od nadziei

Ponieważ dosiądę czasu, Byuuuuun!

Dlatego że to wstydliwy i cudowny wiek
Samotnicy i zażenowanie zawsze wchodzą w drogę, prawda?

Jeśli złączymy nasze dłonie
To skierujemy się do innego wymiaru
"Niemożliwość" odbija się w moich błyszczących oczach
Jeśli tylko spojrzysz w górę i twoje łzy obeschną
"Kopia, co?"
To jest właśnie tak żałosne jak myślisz w głębi serca
Przyśpieszmy, jestem cały czas za tobą
Pozwolisz mi sprawić, że twoje serce będzie bić szybciej?

Boooon!!

Ma wykrzywiona zapętlona myśl
Ulegnie zniszczeniu w mojej wyobraźni zdolnej przyjąć każdy kształt

Pewnego słonecznego dnia
zabawa ponad magię
będzie trwać bez końca; czy to aby nie jest niemożliwe?
Gdy jutro znów się spotkamy, ja z fałszywym śmiechem
Będę zbierać informacje;
To takie proste
Będę cię ścigać i schwytam
Spoglądam na duże marzenia i marzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz