10 kwietnia 2009

Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, OP1 "Koi no Mikuru Densetsu"


"Legenda Miłości Mikuru"
Wykonawczyni: Gotou Yuko (Asahina Mikuru)




Mi Mi Miracle ☆ Mikurun-run☆
Mi Mi Miracle ☆ Mikurun-run☆

Sunao ni "suki" to ienai KIMI mo
Yuuki wo dashite (Hey Attack!)
Koi no majinai MIKURU BI-MU
Kaketeageruwa

Mirai kara yatte kita oshama na Kyu-piddo
Itsumo minna no yume wo hakobu no
Yoru wa hitori hoshitachi ni negai wo kakeru
Ashita mo ano hito ni aemasu you ni

Come On! Let's dance!
Come On! Let's dance! Baby!
Namida wo fuite hashiridashitara
Come On! Let's dance!
Come On! Let's dance! Baby!
Sora no kanata e Special Generation

"Itsu ni nattara, otona ni nareru no kana?"

Shusse no osoi ANATA no PAPA mo
Genki wo dashite (nomi ni ikou!)
Fushigi na PAWA- MIKURU BI-MU
Kaketeageruwa

Mirai ni mo aru no kana yuuki to kibou
Moshimo nakattara sukoshi komaru na
Ano hito mo itsu no hi ka watashi wo suteru
Sonna no IYA yo, tsuyoku daite ne

Come On! Get chance!
Come On! Get chance! Baby!
TOB de kabu wo kaishime
Come On! Get chance!
Come On! Get chance! Baby!
Sannen koshi ni Monkey Magic Tonight

Come On! Let's dance!
Come On! Let's dance! Baby!
Namida wo fuite hashiridashitara
Come On! Let's dance!
Come On! Let's dance! Baby!
Sora no kanata e Special Generation

"KISU tte, donna aji ga surun daro......"

Koi no Magical Mikurun-run! (Ah!)

***

Mi Mi Miracle ☆ Mikurun-run☆
Mi Mi Miracle ☆ Mikurun-run☆ *

Ty, który nie potrafisz szczerze wyznać miłości -
okaż trochę odwagi! (Hej, atakuj!)
Wymówię zaklęcie miłości
To jest właśnie Mikuru Beam**

Kupidyn z przyszłości, który za szybko rozwinął skrzydła
Zawsze mam ze sobą marzenia innych ludzi
W nocy samotnie wypatruję spadających gwiazd i wymawiam życzenie;
jutro też chcę się z nim spotkać

Dalej! Zatańcz ze mną!
Dalej! Zatańcz ze mną! Skarbie!
Gdy otrę łzy i zacznę biec...
Dalej! Zatańcz ze mną!
Dalej! Zatańcz ze mną! Skarbie!
W stronę odległej części kosmosu - Specjalna Generacja!

"Ciekawe, kiedy wreszcie dorosnę..."

Twój tatuś, który spóźnił się z wieściami, też
Proszę się rozchmurzyć! (Chodźmy się napić!)
Przyzwę moją tajemniczą siłę
To właśnie Mikuru Beam

Ciekawe czy w przyszłości też będą istnieć - nadzieja i odwaga
Jeśli nie to będzie trochę trudno
Któregoś dnia on mnie opuści -
Nie chcę tego, trzymaj mnie mocno

Dalej! Łap okazję!
Dalej! Łap okazję! Skarbie!
Kupuj rajstopy w TOB***!
Dalej! Łap okazję!
Dalej! Łap okazję! Skarbie!
W poprzek trzech lat, Dzisiejsza Małpia Magia

Dalej! Zatańcz ze mną!
Dalej! Zatańcz ze mną! Skarbie!
Gdy otrę łzy i zacznę biec...
Dalej! Zatańcz ze mną!
Dalej! Zatańcz ze mną! Skarbie!
W stronę odległej części kosmosu - Specjalna Generacja!

"Ciekawe jak smakuje pocałunek..."

Magiczna Mikurun-run Miłości! (Ach!)

***

* Miracle = Cud
** Promień Mikuru
*** Kupuj rajstopy w Biedronce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz