21 marca 2009

Death Note, ED1 "Alumina"



"Aluminium"
Wykonawca: Nightmare
For NanoKarrin Dub Team.


nagareru toki no naka matataku setsuna teki kirameki o
kono yo no kioku ni kizamu tame aruki tsuzukeru Believer

dare ni mo mirenai YUME o mite iranai mono wa subete suteta
yuzurenai omoi kono mune ni yadoshite

mada RIARU IDEARU no hazama ni ite gisei no kase ni ashi o torarete mo
afureru shoudou osae kirenai tsuyoku motomeru kokoro ga aru kara

"itsuwari" "osore" "kyoshoku" "urei" samazama na NEGATIBU ni
torawareru hodo yowaku wa nai kodoku mo shiranu Trickster

yozora o tsukisasu BIRU no mure hoshi nado mienai sora miage
"mayoi wa nai ka" to jibun ni toikakeru

kono machijuu afureru MONO ni mamire utsutsu o nukasu you na koto wa nai
asu e to tsunagaru michi no hate de kono te ni tsukamu mono o mitai kara

mabuta o toji ishiki no umi ni ukande omoi egaku risou o te ni suru sono toki o

kagiri aru "sei" o kono yo ni uke kare yuku dake wa oroka ni hitoshii
hoka no dare mo ga mochienai mono "jibun jishin" to iu na no kesshou e

KIREIGOTO o tsuki toosu koto itsuka makoto e kawaru
katakuna ni shinji tsuzuketai It's just my faith. The absolute truth.

nagareru toki no naka matataku setsuna teki kirameki o
kono yo no kioku ni kizamu tame aruki tsuzukeru Believer

***

Pośród upływającego czasu na ułamek sekundy rozbłyska iskra
Idę naprzód po to, by wyryć się w pamięci świata - w to Wierzę

Miałem sen, którego nikt inny nie mógł mieć; odrzuciłem wszystko co zbędne
Nie wyprę się myśli kłębiących się w mym sercu

Nawet rozdarty pomiędzy rzeczywistością a ideałami, z nogami zakutymi w kajdany poświęcenia,
Nie powstrzymam się gdyż mam serce co tęskni okrutnie

"Fałsz", "Strach", "Pycha", "Smutek": nie będę na tyle słaby,
By się pod nimi ugiąć; jestem Oszustem nie znającym samotności

Rzędy budynków przecinają nocne niebo, nie dostrzegam na nim gwiazd, nie widzę na nim niczego
Pytam siebie: "Nie zgubię się czasem?"

Nie stanę się taki jak oni, nie dam się omamić;
Na końcu drogi połączonej z przyszłością znajdę to co zechcę chwycić w dłoń

Zamykam oczy i widzę ją w morzu mojej świadomości - chwilę, gdy osiągnę ideał o jaki mi chodzi

Zgnić w bezsensownej "egzystencji" - to czysta głupota
Idź w stronę tego, czego nikt inny nie może mieć - kryształu znanego jako "ja sam"

Pewnego dnia zwycięstwo nad kłamstwem stanie się prawdą
Chcę uparcie w to wierzyć; Taka Jest Moja Wiara. Prawda Absolutna.

Pośród upływającego czasu na ułamek sekundy rozbłyska iskra
Idę naprzód po to, by wyryć się w pamięci świata - w to Wierzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz