21 marca 2009

Beck, ED1 "My World Down"



"Mój Świat w Rozsypce"
Wykonawca: meister
Ans. SweetLove


Another minute
Feelin' so fine
You turn the freeze
Into warm light

Had a premonition
I been waitin' ever since
My world comin' down
It's got me spinnin' 'round

No guarantees
But I'm so sure
She's into silence
Candy for the head

Had a waking vision
I been so high ever since
My world comin' down
It's got me spinnin' 'round

If you really wanna fly
You gotta let it go

Simply the most
Big sensation (Once you're here you won't go back)
She's really pretty
One-eyed vision (Lose the fear it don't come back)
Little sister showed me
Really took me for a ride
My world comin' down
It got me spinnin' 'round
Yeah, when I found you
My world came crashin' down

Once you're here you won't go back
Lose the fear it don't come back


***

Kolejnej minuty
Czuję się dobrze
Zmieniasz chłód
W ciepłe światło

Miałem przeczucie
I czekałem od tamtej pory
Mój świat się wali
Dlatego kręcę się w kółko

Nie mam gwarancji,
Ale jestem pewien,
Że ona lubi ciszę;
Cukierek dla mózgu*

Miałem wizję budzącą ze snu
Od tamtego momentu jestem taki podekscytowany
Mój świat się wali
Dlatego kręcę się w kółko

Jeśli naprawdę chcesz polecieć
Musisz odpuścić

Po prostu największa
Sensacja (Gdy tu dotrzesz - już nie wrócisz)
Ona jest naprawdę śliczna
Młodsza siostra pokazała mi (Porzuć strach, on nie wróci już)
Jednooką wizję **
I naprawdę wzięła mnie na przejażdżkę
Mój świat się wali
Dlatego kręcę się w kółko
O tak, gdy ciebie poznałem
Mój świat runął

Gdy tu dotrzesz - już nie wrócisz
Porzuć strach, on nie wróci już

***

* nie jestem pewna czy to nie idiom czasami. Coś w stylu "muzyka dla uszu".
** Wersy są zamienione miejscami specjalnie dla większego sensu gramatycznego, to sprawa pierwsza. A druga - nie jestem pewna czy rzeczywiście chodzi o jedno oko w przypadku tej wizji. To może być przenośnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz