10 kwietnia 2009

Gintama, ED5 "Shura"


"Uczucie"
Wykonawca: Does
Ans. Rayana



machikado wa iromeku
shoujora no nawabari
sabishigari na osage
tsumujikaze ni yurete

mimi zawari na yuuwaku
hanatsubaki no kaori
kumonashi no gogo ni wa
boku no shura ga sawagu

yaketsuku omoi wa urei tsunoraseru
kasanaru omokage wo mitsukete wa unadareteiru
hii, dareka boku no
fuu, hi wo keshite
mii, tobashitekure
yon, yeah yeah

kakenuketa ichigeki
EREKITERU biribiri
nayamashige na matsuge
soko haka to naku darui

kusuburu omoi wa urei tsunoraseru
ano hi no omoide wo usumete wa otonabiteiku
hii, dareka boku ni
fuu, hi wo tsukete
mii, moyashitekure
yon, yeah yeah

***

Kąty ulic ożywiają się:
to terytoria dziewczyn.
Samotne kucyki*
trzepoczą w wirze powietrza

Ostry zgrzytający powab;
zapach kamelii
W bezchmurne popołudnie
Moje gwałtowne emocje zaprotestują

To płonące uczucie
dorzuca się do moich zmartwień
Zwieszam głowę
gdy odkrywam inny obraz pod tym pierwszym

Raz: Proszę, niech ktoś--
Dwa: Zdmuchnie mój płomień--
Trzy: I pozwoli mi odlecieć--
Cztery: tak, tak...

Kula przebiła mi serce;
Poczułem elektryczny wstrząs
Uwodzicielskie rzęsy;
Tak mi jakoś słabo...

Dopalające się uczucie
dorzucono mi do zmartwień
Dorastam
wraz ze wspomnieniami blaknących dni

Raz: Proszę, niech ktoś--
Dwa: Rozpali we mnie płomień--
Trzy: Pozwólcie mi płonąć--
Cztery: tak, tak...

***
* fryzura, dwie kitki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz