5 kwietnia 2009

InuYasha, ED5 "Shinjitsu no uta"


Tytuł: Shinjitsu no uta (Pieśń prawdy) [Choć dopuszczalne jest również "Prawdziwa pieśń"]
Wykonawca: Do As Infinity



akaku nijimu taiyou wa subete o terashite kita
ima mo mukashi mo
kono yuuyami ni egaiteru souzou wa
hatashite kono te ni oenai mono na no ka?

motto ima ijou ni hadaka ni natte
ikite yuku jutsu oshiete yo
honno sukoshi dake watashi o yogoshite
sou yatte hitori kizutsuitari
mawari o nakushita to shite mo
shinjitsu no uta wa kono mune ni nagare


arasoi wa mada tsuzukun darou
dono michi ima ga taisetsu na no sa
gamushara ni natte miotoshite kita mono
tatoeba dare ka no yasashii hohoemi mo


eien o shireba donna kurayami mo
itami mo itsuka kiete
sou yatte ima wa watashi o yogoshite
zutto mukashi mita tenkuu no shiro ni
itsuka wa tadoritsukeru
shinjitsu no uta o michishirube ni shite


eien o shireba donna kurayami mo
itami mo itsuka kiete
shinjitsu no uta wa kono mune ni nagare


motto ima ijou ni watashi o yogoshite
hon no sukoshi dake watashi o yogoshite


shinjitsu no uta o michishirube ni shite



***



Słońce opromienia wszystko szkarłatnym blaskiem
Teraźniejszość i przeszłość,
Które sobie wyobraziłam podczas dzisiejszego zmierzchu
To więcej niż moje ręce są w stanie wykonać?


Proszę naucz mnie żyć
Bardziej bezbronną niż jestem teraz.
Nie splamiłbyś mnie jeszcze trochę?
Tym sposobem, nawet jeżeli byłabym samotna, ranna
I straciła wszystko co mam,
Pieśń prawdy będzie płynąć z mego serca


Ten spór prawdopodobnie podąży
Tą najcenniejszą ścieżką
Stanę się buntowniczką, nie będę zwracaj uwagi na nic
Nawet na czyjś delikatny uśmiech


A jeśli wieczność zna zachowanie ciemności
I wie kiedy zniknie ból,
Tym sposobem, możesz mnie splamić
Zawsze wypatrywałam dnia wczorajszego, zamku w chmurach
Kiedy będę zdolna za nimi podążyć?
Pieśń prawdy będzie moim przewodnikiem


A jeśli wieczność zna zachowanie ciemności
I wie kiedy zniknie ból,
Pieśń prawdy będzie płynąć z mego serca


Splam mnie jeszcze trochę bardziej niż teraz
Proszę, splam mnie jeszcze trochę


Pieśń prawdy będzie moim przewodnikiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz