9 kwietnia 2009

Saiunkoku Monogatari, ED2 "Asu he"



Wykonawczyni: Teruya Miho
Ans. A



Tooku de uta ga kikoeru
Yozora ni ukabu omoi

Toki no yukue ni
Samayou kokoro

Taisetsuna hito to asu no yume o
Mirareru youni
Inochi no kakera o
Hoshi yo mamotte kudasai

Tooku de uta ga kikoeru
Yozora o meguru omoi

Shinjiru koto wa
Tsuyoi yasashisa

Atarimae no hibi o
Ima wa totemo itoshiku omou
Ikiru yorokobi o
Hoka no nani ni kaeyou

Tooku de uta ga kikoeru
Yozora ni ukabu omoi

Toki no yukue ni
Aragau kokoro
Taisetsuna hito to asu no yume o
Mirareru youni
Ikiru yorokobi o
Mune ni fumidasu yo ima
Kurushimi o koe
Subarashii hi e

***

Z daleka dobiega mnie piosenka
Moje uczucia wznoszą się ku nocnemu niebu...

A moja dusza wędruje
Tam gdzie spoczywa czas...

To tak jakbym oglądała jutrzejszy sen
Z ukochaną osobą -
Gwiazdy, proszę,
Chrońcie odłamki mojego życia

Z daleka dobiega mnie piosenka
Moje uczucia powracają z nocnego nieba...

Wierzę w
Siłę delikatności

W tej chwili rozmyślam z czułością
O zwykłej codzienności -
Przemieńmy tę radość z życia
W coś innego

Z daleka dobiega mnie piosenka
Moje uczucia wznoszą się ku nocnemu niebu...

Moja dusza sprzeciwia się
Miejscu gdzie spoczywa czas -
To tak jakbym oglądała jutrzejszy sen
Z ukochaną osobą...
W tej chwili moje serce zbliża się do
Radości z życia -
Pokonując ból
W stronę wspaniałego jutra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz