10 kwietnia 2009

Seto no Hanayome, OP "Romantic Summer"



"Romantyczne Lato"
Wykonawczynie: Momoi Haruko (Sun) & Sakura Nogawa (Lunar)



Natsu no kaze ga kami o naderu
Ki no sei kana koi no yokan…

Kirakira atsui natsu no hamabe
Mugiwara boushi mo rarara nugezu ni ita no
Okute na a lonely maiden

Fushigi na michibiki shio no michihiki
Yumemiru mitai ni deaetara Ah-

Manatsu wa ROMANTIKKU! Nagisa mo ROMANTIKKU!
Hizashi mo ROMANTIKKU!
Takanami o kakeagatte
Watashi wa ROMANTIKKU! Anata mo ROMANTIKKU!
Sekaijuu ROMANTIKKU!
Hiyake datte ki ni shinaide
(Summer Summer Love)
Kimetai no

Yurayura yureru nami no shirabe
Suashi o hitasu rarara hoshi no shizuku ni
Utsumuku a only baby

Furachi na kakehiki tsuki no michikake
Tatta ichido-kiri chansu na no Oh-

Manatsu wa ROMANTIKKU! Namida mo ROMANTIKKU!
Yokaze mo Romantic!
Hanabi datte uchiagatte
Watashi wa ROMANTIKKU! Anata mo ROMANTIKKU!
Sekaijuu Romantic!
Setsunasa de hajikesou
(Summer Summer Love)
Tobitai no

Manatsu wa ROMANTIKKU!
Nagisa mo ROMANTIKKU!
Hizashi mo ROMANTIKKU!
Takanami o kakeagatte
Watashi wa ROMANTIKKU!
Anata mo ROMANTIKKU!
Sekaijuu ROMANTIKKU!
Hiyake datte ki ni shinaide
(Summer Summer Love)
Kimetai no


***

Letni wiatr głaszcze moje włosy...
Czy tylko mi się wydaje? Przeczuwam miłość...

Na błyszczącej, gorącej letniej plaży
Było sobie późno dorastające, samotne dziewczę,
które nie ściągnęło swojego słomkowego kapelusza, la la la

Dziwna parada - odpływ i przepływ fali
Jeśli możemy się spotkać tak jak w śnie... Ach!

Pełnia lata jest romantyczna! Wybrzeże jest romantyczne!
Blask słońca też jest romantyczny!
Ja jestem romantyczna! Ty też jesteś romantyczny!
Cały świat jest romantyczny!
I nie przejmuj się oparzeniami, dobrze?
(Letnia, Letnia Miłość)
Chcę podjąć decyzję

Melodia kołyszących się fal...
Jedyna dziecina patrząca w dół
Nurza swoje gołe stopy w gwiezdnych kroplach, la la la

Bezczelne negocjacje - księżyca przybywa i ubywa;
po prostu mam tylko jedną jedyną szansę! Och!

Pełnia lata jest romantyczna! Łzy też są romantyczne!
Nocny wiatr też jest romantyczny!
Fajerwerki są romantyczne!
Ja jestem romantyczna! Ty też jesteś romantyczny!
Cały świat jest romantyczny!
I chyba pękł z bólu
(Letnie, Letnia Miłość)
Chcę latać

Pełnia lata jest romantyczna! Wybrzeże jest romantyczne!
Blask słońca też jest romantyczny!
Ja jestem romantyczna! Ty też jesteś romantyczny!
Cały świat jest romantyczny!
I nie przejmuj się oparzeniami, dobrze?
(Letnia, Letnia Miłość)
Chcę podjąć decyzję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz