10 kwietnia 2009

Shaman King, ED2 "Omokage"



"Twarz"
Wykonawca: Megumi Hayashibara



kagami ni utsuru yokogao ni
kimi o kasanete
My heart is breaking.
surinuketeyuku kaze no you ni
tsukami kirenai
Why is it you?

todoku koto no nai yubisaki
hitori ni giri shimeteru
kawasu koto no nai kotoba o
yozora no hoshi ni nagashi

mou furimukanai
Ah kanashimi sae setsunasa sae
kimi to umareta akashi
Ah tadayotteiru
kokoro no kiri no hate
I made up my mind.

nani mo iwanai kuchibiru no
oku de kanjiru
You are my true north.
kimi no koe o kizandeiru
kotoba ijou ni
I know enough.

aishiteru to tsubuyaku yori
kitto kokoro ga yureru
koishiteru to tsutaeru yori
kizuna ga fukaku natte

ima hitori ja nai
Ah kanashimi sae setsunasa sae
norikoete ike sou de
Ah mune ni daita
kimi no omokage ima
I will take it there.

mou furimukanai
Ah kanashimi sae setsunasa sae
kimi to umareta akashi
Ah tadayotteiru
kokoro no kiri no hate
Ah kanashimi sae setsunasa sae
norikoete ike sou de
Ah mune ni daita
kimi no omokage ima
I will take it there.

***

Profil twarzy odbijający się w lustrze...
Instynktownie przybiera twój wygląd i
czuję, że moje serce się rozdziera
Jak przemijający wiatr
Nie mogę go złapać
Czemu to musisz być ty?

Opuszki palców, które nigdy się nie spotkają.
Trzymam je na uwięzi;
Słowa, które nie doczekają się swojej wymiany
Popłynęły do gwiazd na nocnym niebie

Nie zawrócę
Aach... nawet smutek, nawet samotność
Jest dowodem, że się urodziliśmy
Aaach, napływający
Koniec mego serca
Już zdecydowałam

Usta, które nie wyrzekną ani słowa
Czuję to głęboko w sobie
Ty jesteś moją północą
Opuszczam twój głos
Więcej niż słowa...
Wiem wystarczająco.

Kiedy szepczesz mi wyznanie miłości
Moje serce szamota się
Kiedy mówisz mi, że jesteś zakochany
Nasze uczucie staje się głębsze

Już nie jestem samotna
Aach...nawet smutek, nawet samotność...
Wydaje się, że nawet je można znieść
Aach...tak ważny dla mnie
Obraz twej twarzy
Zabiorę ze sobą

Nie zawrócę
Aach... nawet smutek, nawet samotność
Jest dowodem, że się urodziliśmy
Aach...napływający
Koniec mego serca.
Aach...nawet smutek, nawet samotność...
wydaje się, że nawet je można znieść
Aach...tak ważny dla mnie
Obraz twej twarzy
Zabiorę ze sobą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz