10 kwietnia 2009

Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, IM Asakura "COOL EDITION"


"ZIMNA ODSŁONA"
Wykonawczyni: Kuwatani Natsuko jako Ryouko Asakura



"yaranakute koukai suru yori mo, yatte koukai shita hou ga iitte iu yone?"
"genba no tokudan de, kyoukou no henkaku wo susumechatte mo ii wa yone?"

Yaranai kamo yaritaku naru kamo Breakin’
Endo teroppu ni namae sae noranai

Inochi no kodou tannaru hakei ni shika omoenai shi
Kotaisa nante dou de mo ii ja nai

Tsumetai kokoro de yokatta wa datte
Mokuteki ga subete…jamashinaide!
Yasashisa ni tsutsumarete mo
Nan to mo nai no I’m in the dark

"Datte watashi wa, hontou ni anata ni shinde hoshiin damono."

Jibun no imi wa jibun ja nakute mo All right
Rasuto no warutsu odoru you ni kietai

Atsui kimochi waraeru wa suuji ni sureba nanketa?
Tsumaranai hodo muki ni naru no ne

Kanjiru sekai o misete agetara
Amari no kyoufu ni…hirefusu deshou
Bakageteru yume no arika
Sonna basho nado shiranai

"Anata ga shineba kanarazu Suzumiya Haruhi wa nanraka no ACTION wo okosu."
"Tabun ookina jouhou bakuhatsu ga kansoku dekiru hazu. matatonai kikai dawa."

"Ja, shinde!"

Kanjiru sekai o misete agetara
Kigou no raretsu ni…nomikomareru
Tsumetai kokoro de yokatta wa datte
Mokuteki ga subete…jamashinaide!
Yasashisa ni tsutsumarete mo
Nan to mo nai no I’m in the dark

"Itsuka mata, watashi mitai na kyuushinha ga kuru kamoshirenai."

"Ja nee."

***

"Mówi się, że lepiej żałować czegoś co się zrobiło niż żałować, że się zrezygnowało, prawda?
Nie ma nic złego w tym, że podejmę trud natychmiastowej zmiany
bazowanej na moich obserwacjach, prawda?"*

Mogę tego nie zrobić, mogę tego chcieć - Pękam
Mojego imienia nie znajdziesz na napisach końcowych

Nie myślę inaczej o życiu jak o wygiętej kresce
Indywidualne różnice nie mają dla mnie żadnego znaczenia

Naprawdę lubię moje serce skute lodem, ale
Nie wtrącaj się... gdy osiągam swoje cele!
Dobroć wokół mnie, ale
ja nie czuję nic - otacza mnie mrok

"Wiesz, ja naprawdę chcę widzieć cię martwym."

Nawet jeśli jestem przedmiotem bez własnej woli - to nic
Chcę po prostu zniknąć jak tancerka po ostatnim walcu

Mogłabym wyśmiać twoje uczucia - ciekawe ile miałyby cyfr gdyby zamieniły się w liczby?
Nudzisz mnie swoją wiarą w nie

Gdybym pokazała ci świat, który widzę ja
Zwaliłabym cię z nóg - to przez ogromną trwogę, prawda?
Idiotyczne miejsce gdzie istnieją marzenia;
Nie znam takich lokacji

"Po tym ja cię zabiję, Suzumiya Haruhi na pewno podejmie jakąś akcję.
To będzie prawdziwa lawina informacji. Takie coś nie zdarza się często."

"Giń!"

Gdybym pokazała ci świat, który widzę ja
zostałbyś pożarty przez nagromadzenie symboli
Naprawdę lubię moje serce skute lodem, ale
Nie wtrącaj się... gdy osiągam swoje cele!
Dobroć wokół mnie, ale
ja nie czuję nic - otacza mnie mrok

"Pewnego dnia pojawi się ktoś tak samo radykalny w działaniach jak ja."

"Do zobaczenia."

***

* to są tylko dwa wersy, ale wyszło mi za długo więc "skroiłam" to... AHAHAHAHAHAAHA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz