11 kwietnia 2009

Zoku Sayonara Zetsubou Sensei, OP1 "Kuusou Runba"


"Fantazyjna Rumba"
Wykonawca: Kenji Otsuki with Zetsubou Girls Chorus




(RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA)
(RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA)
(RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA)
(RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA)

samayou sugata wa sanagara RUNBA
(yoromeku sugata mo mechakucha RUNBA)
furatsukinagara mo ikitei RUNBA
(hatakara mirya DANSU ni mie RUNBA)
yokereba issho ni odorimasen ka?
(ie ie anata ja odoremasen wa)
hitori ja munashii odoro yo RUNBA
(ototoi kiyagare hitori de RUNBA)

ore no nedan wo dare ga kimeta?
tora ya hyou ga bokura no kokoro ni mo
(kemono-tachi ga hisomukoto shiranai kara yatsura)
yasui ne wo tsukeyagatte
tokihanatsu ze!

saa, nigemadoe sono suki ni
odoro yo boku-tachi wa RUNBA
hohoemi karoyaka ni kimi to
sono hi wa kuru no ka
wakaranakute

(RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA)
(RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA)
(RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA)
(RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA RUNBA)

shinya no tsuuhan rekucha RUNBA
(miru dake odoreru anata mo RUNBA)
otakai'ndeshou ne o ikura RUNBA?
(setto de uru narao nebiki RUNBA)
sorenara boku nado setto nidou ja?
(ie ie anata to setto wa iya ja)
make tarakuyashii jinsei RUNBA
(chi dan da fume fume jinsei RUNBA)

ore no nedan wo dare ga kimeta?
hoshi ya hana ga bokura no kokoro ni mo
(kagayai teirukoto wo shiranai kara yatsura)
yasui ne wo tsukeyagatte taka wo kukutta na
(kiba ya tsume wo togu koto wo shiranai kara yatsura)
hakakune wo tsukeyagatte
kura itsuke!

saa, nigemadoe sono geki ni
odoro yo hontou no RUNBA
hohoemi karoyaka ni kimi to
sono hi ga kuru no wo
(shinjite RUNBA)

hito ni nedan ga aru no nara
sore wa dare ga kimeru no ka?
boku mo PURAISU wo kimeyou ka?
kimi no kachi sae mo
kime kanete
wakaranakute

***

(Rumba rumba rumba rumba rumba)
(Rumba rumba rumba rumba rumba)
(Rumba rumba rumba rumba rumba)
(Rumba rumba rumba rumba rumba)

Ja jako wędrująca figura - totalna rumba
(Ta twoja wstrząsająca figura jest także rumbą bez sensu)
Trzęsę się, ale ciągle jestem żywą rumbą
(Ale jak patrzę na ciebie z boku to wydaje mi się, że ty rumbę tańczysz)
Chciałabyś ze mną zatańczyć?
(Nie, nie, nie mogę z tobą zatańczyć)
Tańcz sama bez sensu, rumba
(Przedwczoraj ty tańczyłeś sam)

Kto określił wartość dla mojej osoby?
Tygrysy i leopardy też żyją w naszych sercach
(Bo oni nie wiedzą, że bestie się czają, więc...)
No nalep na mnie metkę z jakąś śmieszną ceną
i odczep się ode mnie!

Dalej, biegnij, biegnij, spróbuj wydostać się przez tą dziurkę
Tańcz, wszyscy jesteśmy rumbą
Uśmiechnąć się razem z tobą -
Nie mam pojęcia
Kiedy ten dzień nadejdzie

(Rumba rumba rumba rumba rumba)
(Rumba rumba rumba rumba rumba)
(Rumba rumba rumba rumba rumba)
(Rumba rumba rumba rumba rumba)

Późna poczta przynosi wykładaną rumbę
(Ty, który tańczysz tylko przez patrzenie, też jesteś rumbą)
Nie za drogo? Ile płacę, rumbo?
(W zestawie rumba kosztuje mniej)
Doprawdy? To może też zostaniemy zestawem?
(Nie, nie, nie chcę być w zestawie z tobą)
Przegrywam - to rumba frustrująca życie
(Wyciska piętno i kroczy w życiu na ziemi, rumba)

Kto określił wartość dla mojej osoby?
Gwiazdy i kwiaty też są w naszych sercach
(Bo oni nie wiedzą, że ty lśnisz, więc...)
Jakże niską cenę mi dasz, nie docenisz mnie w ogóle
(Bo oni nie wiedzą, że ostrzysz kły i szpony, więc...)
No nalep na mnie specjalną cenę
i odgryź się!

Dalej, biegnij, biegnij, spróbuj wydostać się przez tą dziurkę
Tańcz prawdziwą rumbę
Uśmiechnąć się razem z tobą -
Ten dzień nadejdzie
(Wierzę w to, rumba)

Jeśli ludzie mają jakąś cenę
to kto decyduje o jej wielkości?
Czy powinienem pomyśleć o takiej dla siebie?
Nie jestem nawet w stanie
zdecydować o wartości dla ciebie
Nie rozumiem czym ona jest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz