9 kwietnia 2009

Mermaid Melody, Mikaru's Song "Ashita ga Mienakute"



"Nie dane mi ujrzeć jutra"
Wykonawca: Ryoko Shintani jako Mikaru



Watashi nari ni sodateta negai
Kirei na hana wo sakasou tte

Yume ga kanawanai nara akirameru nara
Hitotsubu no tane maite okou

Ima wa toumei na kaze no naka
Shizuka ni nemuritai no tsubasa wo daite

Takusareta unmei no yukue sagasou
Hitohira no maichiru hane

Shinkirou ni sasowareru you ni
Konna basho made kita keredo

Hitoribocchi ja nai to dareka oshiete
Yume ga sugata wo kesu mae ni

Kono hitomi ga utsushidasu no yo
Kanashimi no KAKERA wo hiroiatsumete

Eien wa setsunakute hateshinakute
Akogarete shimaisou na no

Ai saretai soba ni ite hoshii
Dakedo ashita ga mitsukaranai

***

Stworzone przez mnie życzenie
Powinno zakwitnąć jak piękny kwiat

Jeśli moje marzenie nie może się spełnić i muszę się poddać
To chciałabym przynajmniej, żeby nasionko pozostało w ziemi

Teraz chcę tylko zasnąć
W półprzeźroczystym wietrze, otulona skrzydłami

Poszukajmy miejsca, w którym zapodziało się powierzone mi przeznaczenie
Rój piór jak płatki kwiatów opada w tańcu

Wydobyta z iluzji
Dotarłam tutaj

Błagam, niech ktoś mi powie, że nie jestem sama
Póki kształt mego marzenia nie zblaknie

Zbierałam fragmenty mego smutku,
Które odbicie widać w moich oczach

Wieczność jest taka bezkresna i dusząca
Tak bardzo, że brzmi to tak, jakby ktoś pragnął czegoś...

Chcę być kochana i mieć kogoś blisko
Ale nie dane jest mi ujrzeć jutra...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz