10 kwietnia 2009

Shugo Chara!! Doki, OP1 "Minna no Tamago"


"Jajko Każdego"
Wykonawca: Shugo Chara Egg!
Ans. kokoro-chan



Pyon pyon Fumu fumu yeah yeah
Howa howa Kira kira yeah yeah
Tamago wa nani iro? Yeah yeah yeah
Ijiwaru na koto itte mo daisuki datte shitteru
Kenka wa shocchuu dakedo itsudemo soba ni iru kara

Shinjite kuretara nan demo dekichau
Sou dakara haato wo anrokku shite

Naritai koto tsutaetai koto
daiji na koto hontou no koto
jibun no koto kizukanai koto
fushigi na koto shiawase na koto
zenbu tamago no naka ni aru yo

Kuru kuru Bon bon yeah yeah
Puku puku tsun tsun yeah yeah
Himitsu no tamago wa Yeah yeah yeah

Mieru hito ni wa mieru shi mienai hito wa mienai
Demo ne kokoro no naka ni wa minna tamago wo motteru

Waratte misete yo Ouen shichau yo
ichiban no mikata nan dakara

Genki na toko tsuyogari na toko
yasashii toko namaiki na toko
makenai toko yume miteru toko
sunao na toko waratteru toko
zenbu tamago no moto ni naru yo

Naritai koto tsutaetai koto
daiji na koto hontou no koto
jibun no koto kizukanai koto
fushigi na koto shiawase na koto
Zenbu tamago no naka ni aru yo

Pyon pyon Fumu fumu yeah yeah
Howa howa Kira kira yeah yeah
Tamago wa nani iro? Yeah yeah yeah

***

Hop-Hop, Hm-Hm, tak-tak!
Och-Och, Błysk-Błysk, tak-tak!
Jakiego koloru jest twoje jajko? Tak-tak-tak!
Mówisz niemiłe rzeczy, a ja i tak wiem, że mnie kochasz
Często się kłócimy, ale cały czas jesteś przy mnie

Nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych jeśli tylko we mnie wierzysz
Tak, więc otwórz swoje serce!

Kim chcesz być, co chcesz powiedzieć
Co jest ważne, co prawdziwe
Co jest w tobie, czego nie widzą inni
Co jest tajemnicze a co sprawia radość
To wszystko jest w twoim jajku

Kręć-Kręć, rzuć-rzuć, tak-tak!
Bąbelki-bąbelki, krzyżyk-krzyżyk, tak-tak!
Moje sekretne jajko jest tak-tak-tak!

Ludzie którzy je widzą, widzą i ci którzy nie, nie
Ale wewnątrz siebie każdy ma jajko

Pokaż mi swój uśmiech; będę ci dopingować
Ponieważ jestem twoim największym sprzymierzeńcem

Twoja wesoła strona i silna strona
Delikatna strona i stylowa strona
Strona, która nie przegrywa i strona marząca
Twoja szczera strona i śmiejąca się strona
Każda z nich to podstawa dla twojego jajka

Kim chcesz być, co chcesz powiedzieć
Co jest ważne, co prawdziwe
Co jest w tobie, czego nie widzą inni
Co jest tajemnicze a co sprawia radość
To wszystko jest w twoim jajku

Hop-Hop, Hm-Hm, tak-tak!
Och-Och, Błysk-Błysk, tak-tak!
Jakiego koloru jest twoje jajko? Tak-tak-tak!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz