10 kwietnia 2009

Shugo Chara!, ED1 "Hontou no Jibun"


"Twoje prawdziwe ja"
Wykonawca: Buono!
Ans. Amu chan/Aya-chan


Ikiteru kagiri ishikoro darake de mo
Ooki na koe de ganbare! Ganbare! (Ganbare!)
Tomaru koto nai uchira no jinsee
Dakara owaranai uta o utaou

Wagamichi o tsukisusume
Detarame na kyara de mo ii
Roku de nashi de mo aishiteru n da mai daarin

Bakayaro! Honto no jibun
Iitai koto itte yare
Hamidashiteku n da yo chikazuiteku n da yo yume ni
Kono yaro! Honto no jibun
Dete koi yo kakuretenaide OH YEAH ima sugu

Yowaki na ore ga iya na hi mo aru kedo
Sore de aitsu no kimochi ga wakaru n da (wakaru)
Kakko tsukeru ore hiichau keredo
Dakara makezu ni mata ganbareru n da

Doshaburi mo hare mo aru
Chiccha na koto ki ni sunna
Dekkai ashita no tame ni kisushite agetai

Bakayaro! Honto no jibun
Yaritai koto yatte yare
Tobidashiteku n da yo tobikoeteku n da yo yume ni
Kono yaro! Honto no jibun
Daijoubu sa kowagaranaide OH YEAH ima sugu

Nan ni mo nai basho kara nanika ga hajimaru
Dakishimetai n daro kakedashitai n daro yume e

Bakayaro! Honto no jibun
Iitai koto itte yare
Hamidashiteku n da yo chikazuiteku n da yo yume ni
Kono yaro! Honto no jibun
Dete koi yo kakuretenaide OH YEAH ima sugu


***


Nawet pod kamiennym przykryciem, tak długo jak żyję
Głośno powiem: daj z siebie wszystko! Daj z siebie wszystko! (Daj z siebie wszystko!)
Nasze życia się nie skończą
Dlatego śpiewajmy piosenkę bez końca

Jedźmy naprzód naszą ścieżką
Nawet jeśli absurdalne z nas postaci - to nic
Nawet jeśli do niczego się nie nadajesz - kocham cię, moje słoneczko

Idioto! Twoje prawdziwe ja
Powiedz to co chcesz powiedzieć
Wypchnięty zbliżasz się do swojego marzenia
Ty idioto! Twoje prawdziwe ja
No chodź, nie chowaj się: O TAK, właśnie teraz

Złe dni zdarzają się także nieśmiałej mnie
Ale dzięki nim poznaję jej uczucia (rozumiem je)
Jest dystans między tobą i tą mną, która stara się być cool
I dlatego znów daję z siebie wszystko, niepokonana

Są ulewy i słoneczne dni
Nie przejmuj się drobnostkami
Chcę cię pocałować w celu przyzwania wspaniałego jutra

Idioto! Twoje prawdziwe ja
Rób to co chcesz robić
Wyskakujesz, skaczesz w kierunku swego marzenia
Ty idioto! Twoje prawdziwe ja
W porządku, nie bój się: O TAK, właśnie teraz

Bez żadnego znaku coś się zacznie w tym miejscu
Chcesz mnie przytulić, prawda? Chcesz pobiec, prawda? W kierunku swego marzenia

Idioto! Twoje prawdziwe ja
Powiedz to co chcesz powiedzieć
Wypchnięty zbliżasz się do swojego marzenia
Ty idioto! Twoje prawdziwe ja
No chodź, nie chowaj się: O TAK, właśnie teraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz